رفتن به محتوای اصلی
۴ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۳
در حاشیه حضور شهردار قم در مجالس عزاداری صورت گرفت؛

دستور شهردار قم برای آغاز دور دوم فضاسازی شهری در ایام محرم

مطلب بدون عنوان 1771
شهردار قم در حاشیه حضور در مجالس عزاداری در هیئت‌های مذهبی و بیوت مراجع قم، بر آغاز دور دوم فضاسازی شهری به مناسبت ایام محرم و صفر تاکید کرد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با حضور در هیئت‌های عزاداری و بیوت مراجع عظام تقلید، همنوا با شهروندان قمی به عزاداری سید الشهدا(ع) پرداخت.

وی در حاشیه حضور در مجالس عزاداری بیوت مراجع عظام تقلید، در گفت و گویی دستور اجرای دور دوم فضاسازی ایام محرم در شهر قم را صادر کرد.

شهردار قم با اشاره به اهمیت فضاسازی شهر قم متناسب با ایام عزاداری اظهار داشت: دور دوم فضاسازی شهر قم با پرچم‌ها و بیرق‌های عزا اجرایی شود.

وی بر اهمیت خدمت شایسته به عزاداران حسینی در این ایام تاکید کرد و گفت: قطعا حضور در هسته مرکزی شهر در این ایام با محدودیت‌هایی همراه است اما تمام تلاش‌ها باید در مسیر خدمت حداکثری به عزاداران صورت بگیرد.

سقائیان نژاد به افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی و نیروهای خدماتی در هسته مرکزی شهر قم اشاره کرد و افزود: حفظ پاکیزگی شهر در این ایام با فعالیت 3000 نیروی خدماتی پیگیری می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا شهرداری را برای خدمت حداکثری در روزهای تاسوعا و عاشورا با حفظ نظافت معابر و توجه به محدودیت‌های ترافیکی یاری کنند.

گفتنی است به دنبال دستور شهردار قم مبنی بر آغاز دور دوم فضاسازی ایام عزاداری سید الشهدا(ع) و یاران با وفایش، 500 بیرق سبز و سرخ عزا در سراسر شهر نصب شده است.

 

 

انتهای پیام/105

 

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/lcN7